協力業者様との食事会🍴

定期的にやってますが、、

社長と協力業者様との食事会🍴がありました。

仕事終わりにいつも集まっていただきありがとうございます。楽しそうですね🎵

いっつも鍋食べてない?(笑)ww

 

関連記事

  1. 母、手作り⭐おせち料理⭐

  2. 今月の工程会議⭐

  3. ㈱早川設備工業⭐ロゴ⭐

  4. 作業服👕👖

  5. バレンタインデー💝

  6. 親父(社長)の手作りカレー🍛

コメント

  • コメント (5)

  • トラックバックは利用できません。

  1. Hi, I do believe this is a great site. I stumbledupon it 😉 I am going to come back once again since I bookmarked
    it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to
    guide others.

  2. Thank you for the good writeup. It in fact was
    once a entertainment account it. Look complicated to far delivered agreeable from you!
    By the way, how could we keep in touch?

  3. خرید استخر بادی اینتکس کودک و بزرگ ارزان قیمت
    اینتکس ایران

  4. Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I’ll be grateful if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!

  5. I like what you guys are up also. Such intelligent work and reporting! Carry on the excellent works guys I’ve incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my site :).